Beneficiile CRM

Vertical Business Partners

Îmbunătățește serviciul pentru clienți

Un sistem CRM vă gestionează toate contactele și cumulează informațiile despre clienți potențiali și clienți pentru a construi profiluri pentru toți cei cu care interacționați. Acest lucru vă oferă acces ușor la informații importante pentru a înțelege mai bine comportamentul clienților, cum ar fi înregistrările de achiziții și comunicările anterioare cu persoanele de contact pe diferite canale (chat, e-mail etc.). Clienții nu vor fi nevoiți să-și repete poveștile la nesfârșit și veți putea rezolva problemele cu cele mai bune practici și mai puțin efort pentru fidelizarea clienților.

Vertical Business Partners

Creșterea vânzărilor

Eficientizarea și îmbunătățirea procesului de vânzări, construirea unui canal de vânzări, automatizarea sarcinilor și analiza datelor dvs. de vânzări vor duce inevitabil la un singur rezultat - creșterea vânzărilor și a productivității vânzărilor. Un sistem CRM vă permite să aveți acces la toate punctele de contact pentru voce, chat și e-mail orientate către clienți într-un singur loc. Veți obține mai multe oferte prin construirea unui proces de vânzare repetabil și dovedit și prin transmiterea mesajului potrivit pe canalul potrivit, la momentul potrivit.

Vertical Business Partners

Păstrați mai mulți clienți

Ratele de retenție și abandon sunt factori extrem de importanți pentru succesul unei companii; ratarea clienților este un obstacol major în calea creșterii afacerii. Instrumentele CRM, cum ar fi analiza sentimentelor, biletele automate și asistența pentru clienți și automatizarea serviciilor pentru clienți vă pot îmbunătăți considerabil reținerea, permițând agenților umani să elimine problemele. Instrumentele de analiză care analizează ciclul de viață al clienților vă pot arăta când are loc retragerea și de ce, astfel încât să puteți identifica și aborda punctele dureroase.

Vertical Business Partners

O analiză mai bună

Instrumentele analitice CRM vă fac datele disponibile, inteligibile și relevante pentru nevoile dvs. de afaceri. Toate grămezile dvs. de date de vânzări, date financiare și date de marketing sunt transmise în CRM pentru a deveni valori vizibile, cu depozitarea datelor și extragerea datelor acolo pentru a înțelege totul. Beneficiul net este achiziționarea clienților, păstrarea clienților și gestionarea mai bună a datelor.

Vertical Business Partners

Eficiență mai mare

Având toate funcțiile de afaceri majore de zi cu zi într-un singur loc, faceți un flux de lucru mai bun, o colaborare mai ușoară între membrii echipei și un management mai bun al proiectelor. Automatizarea sarcinilor elimină munca ușoară, repetitivă și oferă mai mult timp pentru sarcinile cognitive la care oamenii sunt cei mai buni. Tablourile de bord și analizele vă vor ajuta să obțineți informații despre munca dvs. și să optimizați toate tipurile de procese de afaceri.

Vertical Business Partners

O mai bună împărtășire a cunoștințelor

Comunicarea greșită și lipsa transferului de informații sunt două mari pierderi de timp. Când oamenii își iau timp pentru auto-învățare pentru a face lucruri pe care ceilalți membri ai echipei știu deja să le facă sau lucrează la sarcini redundante, pierzi o mulțime de ore pe săptămână. Instrumentele CRM colaborative vă pot eficientiza munca în echipă, permițându-vă să construiți o bază de cunoștințe, să stabiliți fluxuri de lucru cu cele mai bune practici și permițând o comunicare fără fricțiuni între membrii echipei.

Întreprinderile mici și mijlocii au nevoie de un instrument CRM?

CRM nu este doar pentru companiile mari. De fapt, 91% dintre companiile cu 10 sau mai mulți angajați folosesc un CRM. Creați conexiuni mai puternice cu clienții dvs. și găsiți noi modalități de a le promova cu suita noastră de instrumente CRM.